Garanti BBVA müşterileri, 3 Mayıs günü sabah saatlerinden itibaren mobil ve internet bankacılığı hizmetlerine erişimde sorun yaşadı. Giriş yapamayan kullanıcılar sosyal medya üzerinden duruma tepki gösterirken, banka konuya ilişkin açıklama yaptı.
ŞUBELER GEÇ SAATLERE KADAR HİZMET VERECEK
Banka, müşteri işlemlerinin aksamaması adına Türkiye genelindeki şubelerin ileri saatlere kadar açık olacağını belirtti. Hizmet kesintisinin ardından müşteri yoğunluğu artarken, şubelerdeki işlemlere yönlendirme yapıldı.
GARANTİ BBVA’NIN AÇIKLAMASI
“Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır.
Bankamız nezdindeki tüm varlıklarınız ve kişisel verileriniz yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam etmektedir.
İşlemlerinizi kesintisiz şekilde gerçekleştirebilmeniz için tüm şubelerimizdeki ekip arkadaşlarımız hizmet vermeyi sürdürmektedir.
Sorunun en kısa sürede tamamen çözüme kavuşması için ilgili birimlerimiz yoğun şekilde çalışmaktadır.
Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.”